Home » , , , » Bagus Sangat Ke Kalau Perempuan Melayu Hisap Rokok?

Bagus Sangat Ke Kalau Perempuan Melayu Hisap Rokok?

Written By rohman on Wednesday, October 5, 2011 | 10:57 AM

Ni bukan pempuan tu..Sebab dia bukan Melayu

Aku terpaksa buat entry ni sebab malam tadi gi kluar makan baik punyer kat McD ade pulak minah sorang ni baru datang dan duduk depan meja aku.. Takpe lah..perut tgh lapor sangat ni bedallah ayam McD tu dulu..Sesambil makan ni usha lagi minah yang duk depan meja tu..dengan tak semena-mena si minah ni pun kluarkan sekotak rokok Salem (pastu dia kuarkan sebatang je) dan dengan selamber dek jer pinjam lighter mamat sebelah meja dia (bukan aku mamat tu... ni meja lain)..sebab dia takdok lighter la tu...aku pun dengan rasa bengang dan bangangnya melihat telatah si minah ni hisap rokok depan aku...cisss!! bagus sangat ke kalau orang pempuan..melayu lak tu..yang tak berapa nak sedo diri menghisap sebatang rokok depan jejaka semacho aku ni??? Lalu aku makan cecepat dan blah dari premis yang dikenali sebagai McD tu..tak habis aku makan ayam tu...huhuhuhu...

Sudut Pandang Rimau : Paling Bengang sebab aku bukan seorang perokok..Kalau iye pun jagalah adab dan tatasusila wanita melayu...kata wanita melayu tu menawan...ni nak sawan aku tgk...huhuhuh
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

Search This Blog

 
Support : Copyright © 2014. Mario Balotelli 2012